BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Hulubalang....

Nenek Marah Kalau Tak Klik!!!!

Wednesday, April 6, 2011

Lesap!! Dirembat??!! Apakah??!!

ok2...da lame aku tak update story..hari ni ada la mangkok mana yang bejaya meloloskan helmet kesayangan aku.. ..hampes...(nak start maki-memaki) cilake,babi,sial,bodo dan yang buruk-buruk semua ada kat ko wahai pencuri lahanat...huh...aku da sngkut bebetol kt seat moto aku yang cun melecun....pandai plak ko g cungkil...yang cikgu ajar bodo tak ke sudah..yang bende-bende barua cmni pandai lak korang mempraktikkan..geram aku..kalo aku jumpa..siap ko..mampos ko depan mata aku (ancaman yang tak kan penah aku wat)....huh...adeh..time aku nak marah-marah ni la perut wat hal..adeh~~ anda terlepas dari makian aku yerr wahai pencuri...huh...adehhhh~~

0 comments: