BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Hulubalang....

Nenek Marah Kalau Tak Klik!!!!

Saturday, April 16, 2011

Hati Berdetik Bagai??!!

ok2..kali ni headline aku ada la kena mengena ckit dengan pabenda yang aku nak merapukan pada malam yang penuh pendustaan ni......hari ni aku rasa cam cedeyh...tapi marah pon ada..tapi kan..geram pon ada...tapi lagi kan....aku rasa cam semua perasaan negatif ada kat aku la..nape erk?? ok hari ni aku cam tak brapa ada mood untuk nak berkurang sopan...ye la...ntah la kan...datang bulan kot...hahahaha..


hahaha..guna la libreese..ia lebar di depan dan bla3~~~ huhu...bila da jadi camni..aku suka cari alternatif jalan penyelesaian tersendiri..iatitu tgk pic awek2 cun ke...hahaha..no3~~ aku g merempit la...wahahaha......tapi dalam merempit pon aku still rasa feeling of depresion daaa.......ni yang aku tak bes ni...huhu...kira bende yang aku buat hari ni cam tak mendatangkan hasil or any benefit dalam penjanaan modal insan yang berminda kelas pertama daa...hahahaha..mende la yang aku merepek ni?? ehhh2..kiterr memang dalam segmen merepek pon kan??

                                                    

 hahahahaha...so terus kan membaca jika otak anda masih dalam belenggu repekan imaginasi    yang optimum dalam penjanaan imej berkualiti dalam proses visualation dalam retinol mata anda...ahahahahaha....besa la sain steam stream...hahahahaha...seb bek la aku tak buat keje bodoh yang lagi merbahaya..ye tak?? kalau tak..hai2 bye2  lerr gamaknya la kan.....hahaha..k la..ckup la kot..aku pon bukan nyerr larat sangat nak tulis panjang2 ni..be ur self..it those not meaning to behave like an eagle if u just a canary..peribahasa aku tu..hahaha..ok2..cabut dulu..hai2..bai2...

0 comments: