BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Hulubalang....

Nenek Marah Kalau Tak Klik!!!!

Friday, April 15, 2011

Berbalam Sudaaaa~~~

ok2..cam besa la..penah ke aku letak headline yang ada kene mengena ngan bende yang aku nak merapu dalam ni??!! tak penah kan?? wahaha...aku terasa macam nak bogel bebal..pe kes tetiba nak bebal-bebal kan?? sesaje nak bebal..wahaha..mesti korang rindu mr pakar meromen mencarut...wahaha...ok2..aku agak sebok behind2 ni..besa la kan...besa la...budak  sangap sain steam stream...miahaha..aku baru je balek dari kem teknik merogol menjawab soalan SPM (sijil perogol malaysia)...maybe sebab 2 la kot malaysia ramai pakar dalam bidang tersebut ye tak?? wahahahaha...gian aku nak merapu...almaklumlah..da berapa purnama  aku meninggalkan bidang yang tak bermoral & tak bermotif ni....wahaha...kem tu mula2 cam excited jerr nak pegi..walhal kami bebudak form 5 nih  semua kena paksa...sungguh kejam...kalau setakat kami yang bijak pandai ni saja yang p..aku tak kisah..ni campur ngan bebudak yang teramat-amat bijak pandai iaitu kelas last n sewaktu dengan nya..ok2..aku benci semua tu...ni aku nak start memaki ni...yang cikgu pun 1..da tau cilake2 kelas belakang2 tu perangai cam babi dok paksa pi buat pa...bukan aku belagak...tapi korang bayang kan la..sape leyh tahan kalau barang hari2 hilang?? 3 hari aku dok situ..macam2 aku hilang..selipa  ..kopiah  pon hilang..dompet aku pon cilake babi anak haram mana yang ambek...tapi seb bek jumpa balek semua...yang bes aku jumpa kopiah aku tas pala seekor budak kelas KM (kemanusiaan [kelas last])...da la gemok cam babi  ..hitam cam paria..wat pala warak bleyh pi semayang pakai kopiah curi..bodo..memang perangai bodo sampai ke mati..geram aku...sakit hati aku pegi kem ngan mamat2 babi nih..tengah2 malam bleyh merokok dalam dorm..bau cam babi..benci2!!!!!!! huh....bes gak erk lepas geram aku nih..wahahaha..thanx blog..anda hidup aku memaki di sini...wahahaha...k la..ak chow dulu...bye..tata...

0 comments: