BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Hulubalang....

Nenek Marah Kalau Tak Klik!!!!

Sunday, March 27, 2011

Seksis??!!!!!

ok2...aku tipu jer headlines 2..x der kena mengena pon..saje nak bagi korang bukak..ahahaha..ok2..aku rase nak maki2 nih seb agak tersibuk kebelakangan nih..   layak ke peringkat daerah bukan sesuatau kegembiraan yang pantat patut dibanggakan..tapi penderitaan yang patut diselasaikan secepatnya..aku dah penat nih..dengan homework betimbun cam nak gila cikgu bagi..   ok2..aku tipu jerr..sebenarnyerr homework x bnyak sangat..tapi aku suke tangguh..tu la pasal...hoho... padan muke aku..pale aku ase sakit lorrhh..menstruate migrain gamaknyerr...ok2 aku tipu lagi..sakit sikit jerr...sakit sebab mak cik-mak cik jiran aku nih tak bayar duit hutang dowang kat aku lagi kot..ahaha..tapi siyes derr...dekat seratus lebeyh gak dowang hutang aku..(incase beli kerongsang "Bayaq nanti noh")...    ok2..aku tipu sekali lagi..tapi ada la yang betol sikit...tinggal bape owang lagi ntah yang x bayar lagi..hampes tol...aku lak nak kena membontot menunggu..hoho..nak mintak malu...ahaha..menggedik ja..lagi pon bukan aku terhimpit dan kesengketan duit sangat..ok2..yang ni aku betol2 tipu..tahun ni memang banyak aku kena belanjakan duit..huhu..biasa la tahun-tahun last..cam tu la kot gamaknyerr...k la...mata pon da stim-stim nih...hoho..k la..chow dulu...tata & babai~~

0 comments: