BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Hulubalang....

Nenek Marah Kalau Tak Klik!!!!

Sunday, March 27, 2011

Membontot??

ok2..aku tipu jerr..post ni x derr kene mengena ngan manusia yang membontot or yang sama waktu dengannya..tapi kete yang menonggeng di tepi jalan...waktu aku tengah sedap2 korner sambil meniarap berbaring..

 tetibe aku nampak segerombolan lembu manusia di tepian jalan..dalam aty (wat the hell is happenin??) rupa2 nyerr... (gambo hiasan jerr) kete tebalik di selekoh jalan yang aku selalu sedap korner berbaring 2..

Tiba2 tengah aku besh tgk keta yang tbongkang tepi jalan 2...kete depan "jenis proton wira" membrek secara x smena2...nak buat draft drift gamaknya   aku pn tsentak dan dgn mengejutnya aku pn drift skali  (ok..aku tipu ja) aku pn brek la care mngejut gak...tapi x terbelaku drift...hampes nyerr keta..pe jadah yang ko nak tgk kete 2??(padahal aku pn melalok g tgk pehal) time 2 x der ambulans or bomba or polis lagi...juz orang awam...baru lagi fresh la 2...huhu...aku pon malas la nak benti..kalau benti pon..apa yang aku leyh wat ye x?? semak jerr..mesti mamat or minah yang bawak kete 2 lelaju..kalau tak..tak sampai cam 2 nyerr..tebabas sampai nak masuk ke gaung pemisah kebun Thye Seng sambil pintu sebelah kanan ke kiri ntah dok atas langit..manakala yang bertentangan dok atas bumi..sniri paham la..tak paham pon wat2 paham dah la..huhu..aku pon trus kan lah pejalanan pulang ke rumah dengan selamatnya..hoho...

P/S : Berhati2 lah di jalan raya...pesanan dari JPJ...(aku sniri pon jarang ikut)

0 comments: